Matei Dima, castigatorul primei editii YouTube Music Awards, lanseaza proiectul online BRomania

“Sefa” intergalactico-online a lucrurilor frumoase aduse de Daily Magazine.
Regizorul Matei Dima, castigatorul primei editii YouTube Music Awards la categoria Innovation of the Year, a lansat in urma cu o luna un proiect numit BRomania.
Pana acum, proiectul se bucura de succes in online, BRomania acumuland 1000 de fani pe Facebook, 1500 de sustinatori pe Instagram, iar pe YouTube, sunt postate 45 de filmulete scurte de 15 secunde care au aproximativ 200 000 de vizualizari.
“BRomania a inceput ca un hobby pe Instagram si dupa feedback pozitiv, am hotarat sa fac cat mai multe. Pe mine ma ajuta mult experienta din trecut pe scena de teatru si faptul ca nu traiesc in Romania. Vad totul dintr-o perspectiva diferita pentru ca vin acasa dupa mult timp si observ mai repede atat lucrurile negative, cat si pe cele pozitive. Cel mai important pentru inspiratia mea este sa tin ochii cat mai deschisi la tot ce se intampla in jurul meu. In niciun caz nu vreau sa fac o reclama negativa Romaniei. Proiectul BRomania este facut sa ii inspire pe altii sa se exprime, fie prin arta, prin videouri sau prin alte modalitati. Majoritatea oamenilor din Romania duc o viata grea si BRomania vreau sa reprezinte o pauza de 15 secunde pe zi in care, daca mi-am facut treaba bine, sa ii determine pe oameni sa se detaseze, sa rada. Lumea pare sa fie foarte receptiva, asa ca voi continua sa ma exprim liber prin intermediul acestor filmulete”, a spus Matei Dima, initiatorul acestui proiect.
Printre vedetele care au aparut deja in videoclipurile BRomania, se numara INNA, Antonia, Andreea Mantea, Adina Galupa si Mirabela de la Vocea Romaniei, urmand sa se alature acestei liste multe alte nume din Romania.