Tiffany & Co. cumpără cel mai mare diamant din istoria brandului



Fashion, beauty, recenzii și artă stagiar la Daily Magazine.
Tiffany & Co va regândi celebrul său colier achiziționat în cadrul Queens World’s Fair din 1939. Piesa centrală a decorației a fost un acvamarin masiv, pe care îl va înlocui acum un diamant oval uriaș, cu o greutate de peste 80 de carate. Puritatea sa atinge perfecțiunea. Piatra a fost minată în Botswana și este un specimen rar, iar pentru Tiffany & Co este unic, deoarece acest diamant va fi cel mai mare din istoria brandului, chiar mai mare decât legendarul Tiffany Diamond (purtat atât de Audrey Hepburn, cât și de Lady Gaga). Ultimul nu este de vânzare, astfel încât colierul oval de diamante va fi una din cele mai scumpe bijuterii.
Colierul cu diamante va fi dezvăluit în celebrarea memorabilei redeschideri din 2022 a magazinului emblematic Tiffany & Co, ce urmează să intre în renovare, făcând istorie încă o dată, așa cum a făcut-o colierul original, cu aproape un secol în urmă, când a debutat la Târgul Mondial din Queens, New York.
„Nu există nici o modalitate de a marca mai bine deschiderea magazinului Tiffany, renovat, decât să prezentăm acest colier incredibil, care a devenit una dintre cele mai renumite decorațiuni ale noastre ”, spune Victoria Reynolds, principalul ghemolog al brandului Tiffany & Co. “Noul colier reflectă perfect patrimoniul nostru de brand ca bijutier de lux din New York, al cărui fondator a fost cunoscut sub numele de „Regele diamantelor”.
Colierul original cu inspirații marine a impresionat milioanele de oameni care au venit să admire spectacolul internațional. Cu tema sa orientată spre viitor, „Zorii unei noi zile”, târgul mondial din 1939 a promis o privire în „lumea de mâine”. Intenția târgului a fost să inspire, în cei peste 44 de milioane de vizitatori, visul unui viitor mai bun. Capodopera lui Tiffany a făcut exact acest lucru – marcând scena pentru deschiderea emblematicului său magazin de pe Fifth Avenue în anul următor, în 1940 – prefigurând ceea ce va fi un moment istoric similar pentru brand în 2022.
Care este reacția ta?
