Now Reading
NATURA ȘI MODA – COMBINAȚIA VIITORULUI PROMOVATĂ DE PANGAIA

NATURA ȘI MODA – COMBINAȚIA VIITORULUI PROMOVATĂ DE PANGAIA

În timp ce, în urmă cu câțiva ani, eco-colecțiile unor branduri de top erau percepute doar ca niște acțiuni de PR bine-gândite, astăzi, mulți producători de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii încearcă  să promoveze aceasta tendință prin transparență. Aceștia utilizează materiale naturale și materiale reciclate și reduc la minimum deșeurile și emisiile periculoase.  Noul înseamnă refacerea lucrurilor vechi. Acesta este sloganul modei de mâine. De ce? Dintr-un simplu motiv că, în prezent, deșeurile din industria textilă au egalat deșeurile din industria prelucrării metalelor.

Toate articolele sunt fabricate din materiale reciclate și vegane, folosind coloranți naturali și urmărind o producție fără deșeuri. În același timp, materiile prime sunt ușoare și absorb umiditatea mai repede decât bumbacul, iar la sfârșitul duratei de viață se descompun mai rapid decât s-ar fi descompus alte tipuri de țesături prezente pe piața vestimentară. PANGAIA și-a găsit propria soluție și pentru longevitatea produselor, prin prelucrarea țesuturilor cu ulei de mentă. Cu ajutorul acesteia, hainele rămân curate mai mult timp, astfel încât acestea nu trebuie să fie spălate des – ceea ce economisește  atât apa, electricitatea cât  și, desigur, timpul fiecăruia.

Astfel, anul acesta PANGAIA a introdus o nouă gamă de produse care răspund  aceleiași decizii a brandului de a proiecta și dezvolta materiale și produse care sunt mai bune pentru oameni și pentru planetă decât alternativele actuale de pe piață, prin colecția Recycled Cashmere – o răspândire concisă a elementelor esențiale promovate de PANGAIA, pentru a-i ajuta pe toți să poarte haine călduroase și confortabile în acest sezon.

Colecția este realizată , după cum sugerează și denumirea, dintr-un amestec de cașmir reciclat – o țesătură super-moale compusă din 70% de cașmir reciclat post-consum, provenit din articole de îmbrăcăminte folosite și colectate din SUA și Uniunea Europeană. Prin utilizarea țesăturilor existente (post-consum) mai degrabă decât a resturilor din fabrică (pre-consum), PANGAIA este în măsură să extindă durata de viață a fibrelor, abordând în același timp și problema deșeurilor de îmbrăcăminte neutilizate. Acest lucru sprijină tranziția către o economie circulară.

Cu un accent puternic pe cașmirul reciclat, această gamă unisex oferă hanorace texturate, pulovere, pantaloni, căciuli și eșarfe în culori precum negru, roz flamingo, melanj, gri, pal și albastru. Designul minimal al  articolelor vestimentare a fost completat cu logo-ul “P” , în ton cu piesele vestimentare.

 

See Also

 

Noua colecție reciclată din cașmir a PANGAIA, are prețuri cuprinse între $95 și $265 și  este acum disponibilă pe site-ul oficial PANGAIA pentru pre-comandă.

 

What's Your Reaction?
Excited
0
Happy
0
In Love
0
Not Sure
0
Silly
0
View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Scroll To Top