Acum citește
Colaborare de senzație | Nicole Scherzinger & Luis Fonsi lansează „She’s bingo”

Colaborare de senzație | Nicole Scherzinger & Luis Fonsi lansează „She’s bingo”

Starul latino Luis Fonsi și Nicole Scherzinger, solista The Pussycat Dolls, au colaborat pentru prima dată pentru lansarea „She’s BINGO”  ca parte a unei campanii publicitare pentru compania israeliană de jocuri mobile Playtika.
Fonsi, cunoscut pentru hitul său record „Despacito”, joacă alături de Scherzinger, fost jurat X Factor, în videoclipul muzical care prezintă duo-ul în mai multe locații din întreaga lume, drept referință la jocul Playtika „Bingo Blitz” care  încurajează utilizatorii să „descopere lumea”.
Peste un milion de utilizatori din întreaga lume joacă „Bingo Blitz”, devenind, astfel, cel mai popular joc mobil gratuit din lume în 2021.
Clipul a fost regizat de Roi Raz, care a regizat, de asemenea, o serie de clipuri cele mai vizionate din Israel pe YouTube.
Am fost fericit să iau parte la proiect și mi s-a oferit ocazia de a-mi lăsa amprenta artistică. Fără îndoială, acum mai mult ca oricând, avem nevoie de muzică plină de veselie în aceste momente„, a spus Fonsi .
Am filmat o mulțime de clipuri în viața mea, dar aceasta a fost o experiență la un alt nivel. Fonsi  a făcut întregul proiect ușor și distractiv pentru mine”, a spus Scherzinger. „M-am conectat imediat la melodie și la campania care mi-a evocat amintiri plăcute din trecut, cu nopți distractive de bingo cu familia mea.”
Refrenul „She’s BINGO” poate fi cunoscut de unii, deoarece a fost preluat din hitul disco din 1979 „D.I.S.C.O.” lansat de duoul francez-pop Ottawan.
Dincolo de o campanie inovatoare cu un impact extins, am reușit, în primul rând, să inspirăm un cântec nostalgic și să producem un nou cântec care, în timp, va deveni următorul clasic”, a spus Dudu Dahan, administratorul jocului „Bingo Blitz”.
Piesa reușește să creeze o conexiune între generații, printr-o combinație de nostalgie și contemporanitate, în conformitate cu conceptul nostru de marketing și cu dorința noastră de a face apel atât la adulți, cât și la tineri, deopotrivă, prin conținut creativ și divers, care este în mod constant reînnoit.”
Playtika, fondată în 2010, este una dintre cele mai importante companii de jocuri mobile din lume, cu peste 35 de milioane de utilizatori. Compania deține peste 15 jocuri, dintre care cinci lider la categoriile lor.

 

Care este reacția ta?
Excited
0
Happy
0
In Love
0
Not Sure
0
Silly
0
Vezi comentarii (0)

Lasă un răspuns

Adresa dvs. de e-mail nu va fi publicată.

Acest site utilizează Akismet pentru a reduce spam-ul. Aflați cum sunt procesate datele din comentariile dumneavoastră.

Derulați în partea de sus