“Sefa” intergalactico-online a lucrurilor frumoase aduse de Daily Magazine.
No44 lansează proiectul „Rethinking Denim” – o noua etapă în susținerea angajamentului de a deveni o companie sustenabilă și de a promova sustenabilitatea în modă. Inițiativa are ca scop prelungirea vieții pieselor vestimentare, prin implementarea conceptului 3R: „reduce, reutilizează, reciclează”
Rethinking Denim este soluția pentru tranziția către un viitor circular. No44 își propune să se conecteze cu consumatorii într-un mod inedit. La baza proiectului stau cei care își doresc să schimbe moda ți implicarea acestora în reciclare.
În prezent, mai puțin de 1% dintre materialele folosite pentru a produce haine sunt reciclate sau reutilizate anual. Aceasta înseamnă că mii de tone de textile ajung la gropile de gunoi. Prin intermediul proiectului “Rethinking Denim” putem schimba acest lucru. Blugii uzați vor fi transformați în haine noi.
Acest lucru este posibil datorită colaborării cu ISKO™ denim. Folosind tehnologia ISKO R-TWO™, hainele vechi și resturile textile (cum ar fi blugii uzați sau resturile din procesele de producție) sunt transformate în fibre și țesături noi din bumbac reciclat. Aceste țesături vor fi folosite în desingul noilor jeanși No44.
Inițiativa este simplă. Toată lumea se poate implica în proiect prin trimiterea blugii uzați (orice brand, model sau culoare) către No44. Pentru fiecare produs primit, compania oferă o reducere de 20% la orice nouă pereche de blugi No44 și puncte prin programul lor de fidelitate, care pot fi folosite pentru o achiziție viitoare.
No44 este unul dintre puținele branduri din România, care are la bază o abordare transparentă și 100% sustenabilă. Prioritatea este utilizarea resurselor planetei într-un mod mai responsabil și mai prudent prin reducerea deșeurilor atât pre- și post-consum.
Toate procesele de producție sunt atent controlate pentru a asigura o calitate de excepție.
„Ne asigurăm că blugii No44 vor fi purtați ani de zile. Vrem să ai încredere că produsele pe care le cumperi de la noi sunt realizate responsabil și sustenabil. Prelungirea duratei de viață a blugilor noștri a fost primul pas pe care l-am făcut către sustenabilitate. Sustenabilitatea înseamnă să te gândești la viitor, să porți hainele mai mult timp, să le îngrijești și, în cele din urmă, să le reciclezi” – a declarat Claudiu Ciubotaru, Marketing Manager al No44.
Acest proiect unic stă la baza tranziției No44 către moda circulară, reprezentând un pas decisiv în reducerea impactului negativ al industriei de modă asupra mediului.
„Rethinking Denim reprezintă un pas important pentru a ne atinge obiectivul: de a reduce cat mai mult impactul produselor noastre asupra mediului. Împreună putem face diferența.” – a declarat Claudiu Ciubotaru, Marketing Manager al No44.
Află cum poți să te implici vizitând www.no44store.com/rethinking-denim.