Rihanna și Kim Kardashian lansează noile colecții vestimentare | Sport vs sexy

“Sefa” intergalactico-online a lucrurilor frumoase aduse de Daily Magazine.
Două dintre cele mai îndrăgite figuri feminine ale momentului, fiecare în aria sa de activitate, Rihanna și Kim Kardashian lansează noile linii vestimentare, fiecare în propria tematică.
Rihanna a ales stilul sport, în susținerea interesului pentru viitorul ei show din cadrul Super Bowl, o dată cu lansarea unei colecții speciale în parteneriat cu Mitchell & Ness. Artista și partenerul ei, A$AP Rocky, au colaborat cu marca de îmbrăcăminte stradală și NFL pentru o ediție limitată de îmbrăcăminte cu licență oficială, care va fi vândută luni, la prânz, EST.
Capsula include un sortiment de tricouri supradimensionate cu mâneci scurte și lungi, hanorace, o jachetă de antrenor și alte piese vestimentare cu imaginea folosită în septembrie pentru anunțarea show-ului. Elementele includ, de asemenea, un citat din Rihanna, care spune: „Dacă am învățat ceva, este că putem repara această lume împreună. Nu o putem face divizați.”
Prețurile pentru colecție variază de la 45 USD la 135 USD, iar linia va fi vândută online pe site-ul Fanatics, în NFL Shop și în magazinele anumitor retaileri.
La începutul acestei luni, Rihanna, care va fi capul de afiș al Apple Music Super Bowl Halftime Show pe 12 februarie, a lansat o colecție de 17 piese, în ediție limitată, Savage x Fenty, de hanorace, pantaloni de trening, tricouri de varsity, topuri, pălării, bonete, boxeri și o bandană. Super Bowl va avea loc pe stadionul State Farm din Glendale, Arizona.
De cealaltă parte, Kim Kardashian mizează, evident, pe stilul sexy și alege să lanseze colecția White Lotus, ca o celebrare a serialului preferat al vedetei, cu ocazia Valentine’s Day. Kardashian le-a ales pe frumoasele Simona Tabasco și Beatrice Granno drept staruri ale noii colecții realizate de brandul Skims.
Campania prezintă duo-ul (care le interpretează pe emblematicele Mia și Lucia în serial) purtând colecția ediție limitată a mărcii Valentine’s Day Shop, care va fi lansată pe 26 ianuarie. Piesele care pot fi previzualizate. pe site, include seturi jucăușe roz cu modele sub formă de inimă și seturi clasice de lenjerie neagră.
„M-am distrat atât de mult filmând campania de Valentine’s de la Skims!” , a spus Grannò într-un comunicat de presă. „Să am ocazia de a lucra alături de prietena mea, Simona, și să experimentăm împreună prima noastră campanie globală de modă este ceva foarte special.”
„Îmi place tot ce reprezintă Skims!” a adăugat Tabasco. „Să fii prezentat într-o campanie globală de modă care celebrează prietenia, femeile și să te simți împuternicit și sexy în propriul tău corp este atât de plin de satisfacții.”
Seturile de lenjerie de Ziua Îndrăgostiților pot fi achiziționate de pe site-ul Skims începând din 26 ianuarie.