Louis Vitton lansează prima colecție pentru copii

“Sefa” intergalactico-online a lucrurilor frumoase aduse de Daily Magazine.
Chiar și copiii pot purta acum Louis Vuitton, odată cu lansarea primei colecții pentru copii de către casa de modă de lux originară din Franța.
Vuitton a declarat miercuri că linia, care va fi lansată pe 3 martie în magazine selectate din întreaga lume, va include îmbrăcăminte, pantofi, accesorii și articole care prezintă o nouă interpretare a motivului său emblematic cu monogramă. Florile semnăturii mărcii vor apărea ca perforații pe pantofii din piele, ca un tricot 3D de cașmir și ca o etichetă atașată la multe dintre piese.
„Colecția reprezintă o gamă atentă de piese de zi cu zi și stiluri pentru ocazii speciale, de jucării din primii ani de viață care pot deveni amintiri pe viață”, au spus reprezentanții casei într-un comunicat. Printre cadourile oferite pentru bebeluși se numără un pahar argintiu gravat, un ursuleț Louis Vuitton și un cufer special conceput pentru garderobă.
Obiectele vestimentare pentru copii cu vârsta de până la 12 luni, sunt realizate din materiale selectate, în conformitate cu angajamentul mărcii de aprovizionare responsabilă. Standardele de mediu includ bumbac organic și piele certificată de Grupul de lucru pentru piele, în timp ce cașmirul și lâna de oaie provin de la parteneri care asigură bunăstarea animalelor, a spus Vuitton.
Ținutele pentru copii vin într-o paletă de alb lăptos, dune de nisip și gri tonal și includ salopete, seturi de comandă, body-uri, pijamale, o rochie și o haină cu glugă reversibilă, cu accesorii variind de la papuci tricotați până la bonete cu flori, bavete și ciorapi .
Vuitton nu este străin de lumea copiilor. Gaston-Louis Vuitton, nepotul fondatorului casei, și-a lansat primul departament de jucării în interiorul magazinului de pe Avenue des Champs-Élysées în anii 1930.
Iar campaniile recente ale brandului s-au concentrat pe tema copilăriei. Prima campanie a regretatului Virgil Abloh ca director artistic de îmbrăcăminte pentru bărbați a prezentat un băiețel de trei ani, în timp ce un scurtmetraj recent regizat de Terrence Malick arată un băiat și trupa lui de prieteni pornind într-o aventură.
Antreprenorul italian Renzo Rosso, care realizează linii pentru copii pentru mărci precum Diesel, Marni și MM6 Maison Margiela, a declarat că a existat o creștere a cererii pentru mărcile de îmbrăcăminte pentru copii, în special în gama de lux, etalând mai multe etaje dedicate îmbrăcămintei pentru copii în magazinele universale și tendință în creșterea mini-me.
„În plus, părinților le place să-și plimbe copiiloi îmbrăcați în mărci specifice pe care ei înșiși le prețuiesc pentru valorile și estetica lor.