Now Reading
BERLIN | De vorbă cu regizorul, Alex Pina și protagonistul, Pedro Alonso

BERLIN | De vorbă cu regizorul, Alex Pina și protagonistul, Pedro Alonso

Cu amabilitatea Netflix, vă prezentăm câteva dintre declarațiile date, opiniile și feelingul general transmise de Alex Pina – regizorul și Pedro Alonso – protagonistul super-serialului Berlin, ce va avea premiera în data de 29 decembrie. 

SINOPSIS OFICIAL

Doar două lucruri pot însenina o zi sumbră: primul ar fi dragostea. Al doilea, să furi o avere. Acestea sunt elementele care îl ajută pe Berlin să treacă prin anii săi de aur, o perioadă în care încă nu are nicio idee despre boala lui și nu a rămas prins ca un șobolan în Monetăria Spaniei. Aici începe să pregătească una dintre cele mai extraordinare jafuri ale sale: să facă bijuterii în valoare de 44 de milioane să dispară ca un fel de truc magic. Pentru asta, va cere ajutorul uneia dintre cele trei bande alături de care a dat spargeri.

 

ALEX PINA

Cum ați ajuns să-l alegeți pe Berlin, cea mai caustică personalitate din Casa de Papel și să-l plasați într-o comedie romantică? 

Când ai o personalitate caustică, profund instabilă, precum cea a lui Berlin, care se schimbă mereu, și unde dispozițiile lui întunecate sunt la fel de scăzute, pe cât cele pozitive sunt ridicate… În cele din urmă, el este un tip care are o serie de valori foarte clare în ceea ce privește loialitatea și în ceea ce privește o mulțime de lucruri, familie, prietenie, așa ceva. Dar, pe de altă parte, poți vedea că este foarte instabil. E ca lucrurile astea chimice…

Și efectul este că personajul ar fi grozav oriunde. Adică, dacă îi dai un furt, asta e grozav, iar dacă îi dai o familie, îl faci tată, asta e bine și pentru că el creează aceste conflicte incredibile. Dacă îi dai dragoste, dacă îl faci să se îndrăgostească, e bine și asta. Când ai un caracter grozav, un personaj cu o rază de acțiune de 360°, îi poți oferi orice. Să faci o comedie sentimentală cu Berlin este fascinant pentru că el are o latură bună cu aceste niveluri enorme de pasiune și una proastă cu adâncimi incredibile de amărăciune.

Care este amestecul de ingrediente pe care telespectatorii îl vor găsi în serialul BERLIN?

Cred că cele trei ingrediente esențiale, pentru mine, ar fi cele trei genuri. Întotdeauna spun că genul romantic esteprivit cu dispreț. Dar, până la urmă, spun mereu că poveștile de dragoste, care sunt sentimentale, romantice, emoționale, oricum ai vrea să-i spui, sunt mereu acolo pentru că sunt aspiraționale și sunt ceva cu care ne putem identifica profund. Pentru că toată lumea a avut– sau are sau aspiră să aibă — o poveste de dragoste. Căutăm întotdeauna elemente care se conectează cu adevărat cu privitorul, iar dragostea este unul dintre aceste elemente. Și sunt atât de multe fațete de iubit. De fapt, povestea arată o gamă de tipuri de dragoste în care personajele luptă pentru a arăta diferite momente de dragoste, pentru a prezenta diferite situații.

Există și comedie, care face spectatorul să râdă. Cred că funcționează într-adevăr ca un factor social pentru serial, ceva care îi dă mult mai mult o atmosferă distractivă și de bine. Cred că furtul este ceea ce îți dă tensiune, adevăr, adrenalina de care vrei să ai parte în momentul vizionării. Cred că dacă spui așa, aceste trei lucruri sunt destul de simple. Dar a trebuit să muncim foarte mult pentru a le îmbina, deoarece, de obicei, nu sunt combinate astfel.

 

La nivel personal, cu ce te mândrești cel mai mult legat de BERLIN?

Cred că atmosfera este factorul cel mai dificil de realizat. Pentru mine, echilibrează trei tonuri care sunt la fel de complexe precum jaful, genul de furt, cu romantismul și comedia — a fost complicat. Adică, să devină acea gură de aer proaspăt, acea ușurință care face să pară că spectacolul este fără efort.  Puteți intra în vizionare într-un spirit de divertisment relaxant, ceva care este vital, oarecum hedonist. Totuși, în spatele tuturor se află această schelă complexă de inginerie, scenariu și, desigur, complexitatea filmării și post-producției. Dar reușind să arate fără efort asta, putem fi cei mai mândri de acest serial, în opinia mea.

 

 

PEDRO ALONSO

Ce te-a impresionat cel mai mult pe parcursul filmărilor?

Parisul. Tot ce ni se întâmplă continuă să mă uimească. Să-ți petreci o lună din viață filmând la Paris, în locații pe care le-ai văzut în unele dintre marile filme ale istoriei, este total uluitor. Sincer, tot ce mi s-a întâmplat la Paris în ultimele zile a fost uluitor (râde). Din anumite motive, totul pare o fantezie. Pe de altă parte, există senzația asociată cu începerea unui spectacol, pentru că totul se accelerează și ajunge la o limită în care unele lucruri sunt posibile, iar altele se vor schimba radical.

În Paris, încă ne hotăram asupra direcției de urmat. În cazul meu, a existat un amestec între acea fantezie, acel privilegiu de a fi la Paris și acea senzație legată de atmosferă. Cum avea să fie evoluția lui Berlin ca personaj, cu noua lui gașcă într-un timp incert, o stare cuantică, a fost un moment care mi-a dat mai multe întrebări decât răspunsuri.

See Also

 

Cum ai descrie personajul Berlin?

Am auzit adesea că Berlin este un cinic. Deloc. Este sarcastic, are un simț al umorului diabolic de întunecat și poate fi fascinant, un adevărat ticălos, orice vrei tu, dar nu un cinic. Este un om care nu suportă cinismul, crede că lumea este cinică. Trăiește o viață disociată, convins că disocierea lui este bună, așa că nu crede în a trăi normal. În schimb, el încearcă să trăiască într-un fel de mitologie primordială în care emoția curge ca lava. Acel cinism și răceală pe care le-am auzit sunt uneori asociate cu personajul, care nu sunt reale, cel puțin în ceea ce privește ceea ce prelucrez în interior. Este un bărbat care s-a angajat să redescopere o viață grozavă, care se îndrăgostește în fața bunului simț și a logicii. Un bărbat care este făcut să iubească, în ciuda tuturor adversităților.

 

Cum a evoluat personajul tău de la Casa de Papel la BERLIN? A fost o provocare pentru tine ca actor?

Da, pentru că la început oamenii au vorbit că Berlin este mai ușor — este trecutul, până la urmă — dar asta poate fi periculos. Pentru ca viața să fie doar fericită și lipsită de greutate, totuși arta se explică prin bucuria de a trăi. A trăi cu bucurie este un exercițiu extrem de riscant pentru că trebuie să încerci din greu, dar, în același timp, este cel mai bine atunci când pare fără efort. Există o vorbă a lui Johan Cruyff (râde), care, chiar dacă nu-ți place fotbalul, poate fi extrapolată în orice cadru: „A juca fotbal este foarte simplu, dar a juca fotbal simplu este cel mai greu lucru care există”.

Acesta este același gen de lucru: ceea ce am făcut este despre bucuria de a trăi și trebuie să pară ușor. Un lucru care a fost adăugat este că există mult mai multă comedie. Comedia este o stare de spirit. Cred cu adevărat în energia care permite să se întâmple comedia, că îți dai permisiunea, îți asumi riscuri, faci greșeli, te împiedici și dintr-o dată apare ceva pe care nu poți pune degetul.

Asta iubesc, ceva ce nu are egal, ceva ce nu se poate repeta. Asta e perspectiva care mă interesează în acest ciclu al personajului, cu gașca, e ceva care pare a fi mitologie, care iese din adâncuri și nu te întrebi de ce. Începi să zbori imediat și începi să atingi zonele de sentiment în care crezi cu adevărat. Asta necesită artă care trebuie creată de toți împreună.

 

 

 

What's Your Reaction?
Excited
0
Happy
0
In Love
0
Not Sure
0
Silly
0
View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Scroll To Top