Now Reading
Prezent și viitor pentru produsele cosmetice sustenabile

Prezent și viitor pentru produsele cosmetice sustenabile

Ecovia Intelligence, o companie specializată în cercetare, consultanță și formare cu sediul în Londra, care se concentrează pe industriile globale de produse etice, a oferit câteva previziuni pentru produsele cosmetice sustenabile.

1. Gama de produse cosmetice cu atribute de durabilitate va continua să se extindă.

Cosmeticele naturale și organice sunt cele mai consolidate, cota lor de piață apropiindu-se de 10% în SUA, Germania și Elveția. Noi produse vor fi lansate cu atribute verzi. Produsele fără apă, cum ar fi batoanele de șampon, cremele solide și măștile de folie vor continua să facă progrese în acest an. Alte produse durabile care câștigă popularitate includ produse ecologice și reîncărcabile.

2. Etichete mai etice

Numărul de etichete etice din industria cosmetică va continua să crească. Natural și organic sunt cele mai consacrate etichete; COSMOS și Natrue sunt standardele de vârf, având peste 35.000 și, respectiv, 6.400 de produse certificate. Alte etichete ecologice populare includ Nordic Swan, Fairtrade, Non-OMG și Climate Neutral.

3. Cosmetice pe bază de plante

Pe măsură ce mai mulți consumatori trec la un stil de viață vegan și/sau își reduc consumul de produse de origine animală, ei caută produse cosmetice pe bază de plante. Se preconizează ca mai multe mărci să își comercializeze produsele ca vegane. The Body Shop a anunțat în această lună că a devenit primul brand important care are întreaga sa gamă de produse certificată de către Vegan Society.

4. Noi tehnologii pentru a crea ingrediente durabile

Ingredientele cosmetice sunt realizate din ce în ce mai mult folosind fermentația de precizie, celulele vegetale și noile tehnologii. Geltor și Modern Meadow sunt două companii care au creat alternative de colagen folosind fermentația de precizie. Proteinele sunt comercializate ca vegane, fără produse animale, și sustenabile. Start-up-ul californian Debut produce ingrediente active folosind un model de biotehnologie fără celule.

5. Molecule de carbon capturate

Așteptați-vă să vedeți mai multe companii care folosesc molecule captate de carbon pentru a face ingrediente cosmetice, ambalaje și produse finite. Anul trecut, Coty a lansat primul parfum distribuit pe scară largă folosind alcool din emisiile industriale de carbon. Recent, Element Packaging a obținut certificarea CO2 Carbon Captured pentru materialele sale de ambalare.

6. Ingrediente fără defrișare

See Also

Preocupările tot mai mari ale consumatorilor cu privire la defrișare încurajează organizațiile să dezvolte ingrediente verzi. Întreprinderea olandez-indoneziană Forestwise comercializează unturi și uleiuri obținute din materii prime provenite din pădurea Borneo. Ele sunt comercializate ca ingrediente din pădurea tropicală. În 2022, Palmless a fost lansat ca alternativă la uleiul de palmier din SUA; aproape identic din punct de vedere chimic cu uleiul de palmier, materialul este comercializat fără defrișare. În Europa, NoPalm Ingredients și Äio creează alternative pentru uleiul de palmier din subproduse agricole. Așteptați-vă să vedeți mai multe lansări de astfel de ingrediente în acest an.

7. Ambalaje verzi

Îndepărtarea plasticului de unică folosință încurajează mărcile de cosmetice să experimenteze cu noi materiale de ambalare. Bambusul, ceara de albine, așchiile de lemn, fibrele agricole și alte materiale bio își găsesc drumul în gama de ambalaje cosmetice. Unele mărci caută ambalaje solubile și compostabile.

8. Afirmații de marketing și spălare ecologică

Va fi un control mai mare al afirmațiilor de marketing ecologic în acest an, pe măsură ce autoritățile de reglementare vor introduce noi legislații. Parlamentul UE a aprobat o nouă directivă care va cere companiilor să susțină afirmațiile de mediu sau de durabilitate pe care le fac despre produsele lor.

What's Your Reaction?
Excited
0
Happy
0
In Love
0
Not Sure
0
Silly
0
View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Scroll To Top