Brad Pitt has entered the world of maintenance products

The intergalactic-online "boss" of all things beautiful brought to you by Daily Magazine.
Brad Pitt a intrat în lumea produselor de înfrumusețare lansând o linie de îngrijire a pielii pentru toate genurile.
Brandul „Le Domaine”, pe care actorul l-a co-fondat împreună cu viticultorii organici din familia Perrin, caută să încetinească procesul de îmbătrânire a pielii, astfel încât toată lumea – indiferent de sex sau tip de piele – să poată îmbătrâni frumos, potrivit site-ului companiei.
"Nu vreau să fug de îmbătrânire”, a spus Pitt pentru Vogue într-un interviu publicat miercuri. „Este un concept de care nu putem scăpa și mi-ar plăcea să văd cultura noastră îmbrățișându-l puțin mai mult, vorbind despre el în acești termeni".
El a adăugat că, în timp ce ideea de anti-îmbătrânire este „ridicolă” și doar o „poveste”, „ceea ce este real este să-ți tratezi pielea într-un mod sănătos”.
Produsele, care variază de la 80 USD la 385 USD, includ două ingrediente active exclusive, brevetate GSM10 și ProGR3, adaugă site-ul web.
GSM10 este realizat dintr-o combinație de tescovină din semințe de grenaș, semințe de syrah și semințe benefice microbiomului pielii, conform liniei de înfrumusețare. Are proprietăți antioxidante, acționează împotriva distrugerii colagenului și poate ajuta la echilibrarea pielii, adaugă Le Domaine.
ProGR3 este fabricat dintr-o combinație de molecule naturale găsite în extracte de plante, butași de viță de vie, mușețel și ceai verde, spune site-ul, adăugând că vizează semnele vizibile ale îmbătrânirii pielii.
„Sunt genul de persoană care își va schimba camerele de hotel dacă simt mirosul de colonie a ultimei persoane care a stat acolo. E prea mult. E prea puternic. Păstrează-l subtil”, a adăugat Pitt. „Lasă oamenii să vină la tine. Nu-i forța. Acesta este sentimentul meu.”
Ideea pentru gama de îngrijire a pielii a apărut la crama Château Miraval. Domeniul podgoriei se află în prezent în centrul unei bătălii legale dintre Pitt și fosta sa soție, Angelina Jolie.
Potrivit site-ului web, linia de îngrijire a pielii, care se concentrează pe „frumusețea verde”, prezintă produse reîncărcabile, materiale de ambalare reciclate și formule care sunt între 96% și 99% de origine naturală. Este vegan-friendly și exclude ingredientele „care fac obiectul controverselor în ceea ce privește mediul”, adaugă site-ul.
"Venirea aici – la Château Miraval – mi-a deschis o mulțime de idei pe care nu le-aș fi luat în considerare în mod normal. Și o mare parte din acestea constau în sustenabilitate, această idee de zero deșeuri, care este ceva cu adevărat importantă pentru această zonă și pentru mine”, a spus Pitt pentru Vogue.
Alte vedete care au pătruns în industria frumuseții
În noiembrie anul trecut, Harry Styles a lansat o gamă de înfrumusețare vegană, care include lacuri de unghii, un ser pentru buze și ochi și un ser facial.
Fostul jucător de baseball profesionist Alex Rodriguez a lansat un corector „Blur Stick” în opt nuanțe diferite, în 2021, ca „soluție de îngrijire a pielii dezvoltată special pentru bărbați”. Aceasta a făcut parte dintr-o campanie wellness de marcă.
Între timp, starul „Queer Eye” Karamo Brown a lansat o gamă de îngrijire a pielii pentru bărbații cu chelie, în 2020 pentru a „împuternici bărbații care își îmbrățișează chelia” și „să lase în urmă ideile învechite de masculinitate”, a spus el.
Și Rihanna a lansat gama de îngrijire a pielii care include produsul „Fenty Skin”, în 2020 – la trei ani după ce a lansat linia de cosmetice „Fenty Beauty”, cu fonduri de ten în 40 de nuanțe diferite.
What's Your Reaction?
The intergalactic-online "boss" of all things beautiful brought to you by Daily Magazine.