Mărcile de bijuterii de lux din Marea Britanie își îmbogățesc colecțiile cu elemente preluate din ceremonia încoronării regelui Charles

The intergalactic-online "boss" of all things beautiful brought to you by Daily Magazine.
Brandurile de lux britanice vor beneficia de vânzări și expunere crescute la încoronarea Regelui Charles ce va avea loc pe 6 mai. Regele Charles, care a devenit monarh oficial al Regatului Unit după moartea reginei Elisabeta a II-a în septembrie anul trecut, va fi încoronat oficial într-o ceremonie plină de tradiție.
Din punct de vedere istoric, mărcile de lux britanice au fost mult timp asociate cu familia regală și au crescut în popularitate în urma unor evenimente regale semnificative, cum ar fi nunți, nașteri și încoronări. Aceste evenimente tind să genereze interes pentru produsele lor, după ce o acoperire media globală semnificativă ajută la generarea cunoștinței mărcii și la atragerea de noi clienți.
În plus, asocierea cu familia regală poate oferi un sentiment de tradiție și moștenire mărcilor de lux britanice, ceea ce poate fi deosebit de atrăgător pentru clienții care prețuiesc autenticitatea și măiestria de calitate.
Regele Charles va fi încoronat cu Coroana Sf. Eduard, piesa centrală a Bijuteriilor Coroanei Regatului Unit, care este realizată din aur solid și 444 de pietre prețioase. Sir Jony Ive, fostul director de design la Apple, a proiectat emblema oficială a încoronării, care prezintă flora din fiecare dintre cele patru națiuni ale Regatului Unit. Această emblemă poate fi descărcată de pe site-ul oficial al familiei regale și folosită pe o multitudine de produse comemorative.
Deakin & Francis, un bijutier britanic înființat în 1786, au lansat o nouă colecție dedicată încoronarării formată din butoni din email și argint, utilizând și emblema oficială a încoronării. Un articol costă 340 de lire sterline, iar colecția este disponibilă doar până în noiembrie. Butonii sunt doar un articol dintr-o serie de mărfuri comemorative ce urmează să fie lansată.
"Regele Charles ne-a purtat regulat butonii, așa că este o legătură evidentă”, a declarat bijutierul pentru Financial Times. Repetarea în continuare a evenimentului este „recunoaștere bună a mărcii” pentru companiile britanice și „‘Made in England’ devine din ce în ce mai mult un mod puternic și perfect pentru a sărbători încoronarea".
În timp ce Regina a purtat un ceas Jaeger LeCoultre Caliber 101 pentru încoronarea sa în 1953, ceasornicarul britanic William Wood a lansat o piesă de ceas comemorativă ca parte a colecției sale Triumph. Cu o ediție limitată de doar 30 de piese, colecția include și o nouă curea British Racing Green și se vinde cu amănuntul pentru 2.995 de lire sterline.
Casa de licitații Sotheby’s va organiza luna viitoare o vânzare dedicată încoronării,care este considerat un eveniment istoric, cu o ofertă de manuscrise fine, bijuterii, opere de artă și obiecte legate de monarhia britanică, trecut și prezent.
Site-ul web oficial al familiei regale a confirmat că utilizarea siglelor regale și a altor dispozitive regale în scopuri comerciale a fost relaxată, permițând afacerilor britanice să beneficieze de asocierea cu monarhia britanică prin aprobarea creării de suveniruri.
„Regele și Regina Consort au fost încântați să aprobe că regulile care guvernează utilizarea comercială a fotografiilor regale și a însemnelor oficiale pot fi relaxate temporar pentru a permite utilizarea lor pe suvenirurile care marchează încoronarea."
What's Your Reaction?
The intergalactic-online "boss" of all things beautiful brought to you by Daily Magazine.