Nike a inaugurat noua linie fashion pentru femei cu un spectacol performativ în cadrul Haute Couture Week de la Paris

The intergalactic-online "boss" of all things beautiful brought to you by Daily Magazine.
Probabil că Nike nu este primul brand la care te gândești atunci când te gândești la Săptămâna modei Haute Couture de la Paris, dar faimoasa companie de îmbrăcăminte sport-fashion a demarat un nou capitol printr-un nou spectacol de îmbrăcăminte pentru femei „Goddess Awakened”.
Pe 5 iulie, Nike și-a unit forțele cu proprii designeri, coregrafa Parris Goebel și cu peste 30 de parteneri și sportivi Nike pentru a sărbători expresia de sine, minunea, bucuria mișcării și puterea femeii. Prin cercetările întreprinse, observând și ascultând vocea consumatorului feminin, Nike se dedică să fie cel mai mare campion în materie de fashion feminin. Brandul și-a dublat investițiile în jurul femeilor în ultimul an, de la comunitate la stil de viață și sport, iar această eră nouă extinde definiția sportului și a sportivului, concentrându-se pe călătoria de la pubertate la sarcină și postpartum. Brandul a derulat mai multe cercetări și observații pentru a-și promova scopul și potențialul; așa cum demonstrează show-ul „Goddess Awakened”, vom vedea o abordare mai personală, mai atentă a mișcării și îngrijirii de sine, cu articole pentru toate siluetele.
"Inspirația din spatele acestei abordări holistice a fost ascultarea și realizarea că nu este vorba doar despre sport. Că este vorba despre a avea grijă mai mult de sinele tău holistic", a declarat Liz Weldon, VP Global Nike Women’s Brand Management, pentru Teen Vogue. "Este vorba de mindfulness. Pozitivitatea corpului se încadrează și în asta. Dar pilonii sunt mișcarea, mindfulness, alimentația, odihna și conexiunea… trebuie doar să te uiți la cum ai grijă de un sine holistic și să iei în considerare toate lucrurile, nu doar corpul fizic. Pentru că știm că suntem mult mai mult.” De asemenea, brandul a introdus recent Nike Well Collective, care pune accent pe toate aspectele îngrijirii sănătății fizice, emoționale și mentale.
Spectacolul în sine a prezentat multe dintre cele mai recente inovații ale Nike, inclusiv pantaloni scurți cu protecție, adidași sport Motiva pentru a face mișcarea să se simtă mai fluidă și sutiene sport cu tehnologie avansată, testate de Nike Bra Robot, care studiază țesutul sânilor în mișcare în timpul alergării. Designeri precum Martine Rose, Yoon Ambush și Jacquemus au preluat siluetele clasice Nike, reimaginându-le pentru zeița modernă, iar coregrafa Goebel a regizat un performance de 40 de minute inspirat de zeița greacă Nike – AKA- inima mărcii în sine.
Munca lui Goebel a sărbătorit adevărata bucurie a femeii prin dans, folosind mișcarea pentru a transmite mesajul mărcii de a vorbi, de a se ridica și de a lucra împreună pentru a muta munții și a schimba lumea. „Nike înseamnă sport. Nike este vocea sportului și cel mai influent brand când vine vorba de sport. Așa că eu cred că pentru Nike să acționeze și să spună lumii că dansul este un sport, cred că este cel mai mare semn colaborativ pe care l-am putea obține și una dintre cele mai mari forme de sprijin pe care le-am putea primi în calitate de comunitate de dans”, a spus coregrafa pentru Teen Vogue.
Goebel, care declară că își folosește superputeri la 31 de ani, are câteva sfaturi înțelepte pentru tinerele care se confruntă cu numeroasele provocări ale vieții moderne. „Aș spune doar, cu cât poți fi mai neînfricat ca fată, ca femeie, indiferent de stadiul în care te afli în viață, dacă poți elimina frica din felul în care îți trăiești viața, cred că te vei bucura de viață mult mai mult. ”. „Dacă ar fi să mă întorc la sinele meu mai tânăr, i-aș spune doar că nu e nimic de care să-ți fie frică. Doar să fii neînfricată. Și despre asta este show-ul. Nu trebuie să-ți pese de ceea ce cred oamenii. Nu-ți mai trăi viața pe baza judecăților sau a stereotipurilor".
What's Your Reaction?
The intergalactic-online "boss" of all things beautiful brought to you by Daily Magazine.