ThredUp face echipă cu Jacqueline Duran, designerul costumelor din filmul Barbie, pentru magazinul de vis Barbie

The intergalactic-online "boss" of all things beautiful brought to you by Daily Magazine.
ThredUp, una dintre cele mai mari platforme de revânzare online din lume, colaborează cu designerul de costume Jacqueline Durran, câștigătoare a premiului Oscar, pentru o experiență exclusivă #Barbiecore Dream Shop.
Durran este designerul de costume pentru „Barbie, the Movie”, care o include în rol principal pe Margot Robbie și va fi prezent în cinematografele din toată țara din 21 iulie, iar platforma ThredUp a fost utilizată a crea o colecție personalizată de look-uri inspirate de Barbie.
Colecția include aproape 300 de articole second-hand, de la curele și genți până la topuri și rochii, toate reprezentând estetica #Barbiecore Dreamland. Articolele alese manual includ mărci precum J.Crew, Kate Spade, Gucci și Chanel, cu prețuri cuprinse între 6,99 și aproape 500 de dolari.
Într-o declarație, Durran a spus: „În calitate de fost vânzător și designer de epocă cunoscut pentru piese de epocă, sunt pasionată să reimaginez vechiul și să îl transform în ceva complet nou. De aceea sunt atât de încântată să le aduc fanilor mei o colecție #Barbiecore 100% second-hand cu ThredUp.
"Nu aveam idee că stilurile mele vor exploda la fel de mult ca în ultimul an și este uimitor să văd cum platformele de revânzare precum ThredUp oferă nenumărate opțiuni care se potrivesc cu estetica mea. Abia aștept cumpărătorii să achiziționeze creațiile mele și sper că acest magazin îi inspiră să experimenteze tendința în modul durabil."
Pe lângă articolele lui Durran, cumpărătorii pot achiziționa mai multe stiluri #Barbiecore folosind funcția ThredUp Shop Similar, care folosește IA pentru a oferi mii de potriviri apropiate din garderoba sa vastă.
Erin Wallace, vicepreședinte de marketing la ThredUp, a adăugat: „La ThredUp, suntem mari fani ai look-urilor emblematice ale lui Jacqueline și suntem încântați să oferim o experiență pe care o puteți obține doar cu ThredUp vara aceasta – un magazin #Barbiecore construit în întregime de Jacqueline însăși!
"Pe măsură ce ciclurile de tendințe și „de bază” devin mai rapide în fiecare an, devine o a doua natură pentru consumatori să apeleze la moda rapidă pentru a obține aspectul momentului. Sperăm că magazinul nostru de vis #Barbiecore inspiră fanii de pretutindeni să fie conștienți de modul în care participă la cele mai recente tendințe fără a pierde distracția."
ThredUp afirmă că #Barbiecore și-a menținut poziția de trend de top de mai bine de un an, generând aproape 500 de milioane de vizualizări numai pe TikTok. De la ținute cu rolele neon până la rochii vichy în linie A, oamenii din întreaga lume fac cumpărături pentru culorile și siluetele care sunt emblematice pentru creațiile lui Durran. Datele sale adaugă că interesul pentru #Barbiecore pe piața de revânzare este în creștere, iar căutările au crescut cu 138% după ce trailerul filmului a apărut în aprilie, comparativ cu săptămâna anterioară.
What's Your Reaction?
The intergalactic-online "boss" of all things beautiful brought to you by Daily Magazine.