Now Reading
Victoria’s Secret a recrutat modele de top pentru noua campanie, Icon

Victoria’s Secret a recrutat modele de top pentru noua campanie, Icon

Victoria’s Secret reunește unele dintre cele mai clasice supermodele din perioada lor de glorie, aducându-le pe Gisele Bündchen, Naomi Campbell, Adriana Lima și Candice Swanepoel într-o nouă campanie.

Brandul de lenjerie intimă, sperând la o revenire după un număr de ani tulburi și o încercare de re-branding, a recrutat unele dintre fețele sale celebre – cunoscute anterior sub numele de Victoria’s Secret Angels – pentru a ajuta la lansarea unei noi colecții de sutiene și lenjerie intimă numită The Icon.

Bündchen, Lima și Swanepoel au făcut parte din marca de lungă durată „Angels”, pe care compania a retras-o  de pe piață în 2021, ca parte a rebrand-ului său. (Toate trei au lucrat ca „Îngeri” ani de zile în campanii și în faimosul spectacol de modă Victoria’s Secret  – și toate au purtat semnătura „Fantasy Bra” în anumite ocazii.) Ulterior, au fost lansate campanii cu ambasadoare numite VS Collective, inclusiv vedeta de fotbal Megan Rapinoe și actrița Priyanka Chopra Jonas.

Alături de supermodele care revin în noua campanie „Icon”, din noul proiect fac parte și modelele Adut Akech, Hailey Bieber, Paloma Elsesser, Sui He și Emily Ratajkowski, care fie au mai participat anterior la Victoria’s Secret Fashion Show, fie s-au alăturat VS Collective.

Imaginile campaniei, un amestec de portrete clasice alb-negru și color, au fost realizate de fotograful de modă suedez Mikael Jansson.

 

În timp ce noua colecție promite „tehnologia de ridicare și modelare primară de acest fel” printr-un nou sutien semi push-up, conform comunicatului de presă, servește și pentru a anunța revenirea prezentării de modă după o pauză de patru ani. . Turul, un eveniment reproiectat pe podium, va debuta în această toamnă și, deși detaliile sunt încă puține, marca anunță o gamă plină de staruri – și promite că unele dintre modelele care apar în această nouă campanie vor prezenta spectacolul.

See Also

Victoria’s Secret a anulat anterior prezentarea de modă în 2019, după 24 de ani, pe fondul unui număr scăzut de spectatori  și în urma reacțiilor la comentariile făcute de Ed Razek, fostul director de marketing al companiei mamă L Brands, despre excluderea modelelor trans. De asemenea,  brandul s-a luptat cu modernizarea identității sale de marcă sexy, mai presus de toate, întrucât alte linii de lenjerie intimă – inclusiv Savage x Fenty de la Rihanna – s-au alăturat sectorului, oferind mărimi inclusive și o reprezentare diversă pe podium.

"A fost o parte foarte importantă a construcției mărcii acestei afaceri și a reprezentat un aspect important al mărcii și o realizare de marketing remarcabilă”, a declarat Stuart Burgdoerfer, director financiar al companiei-mamă VSL Brands, despre prezentarea de modă de la momentul anulării acesteia. „Ne gândim cum să avansăm în poziționarea mărcii și să o comunicăm cel mai bine clienților."

 

What's Your Reaction?
Excited
0
Happy
0
In Love
0
Not Sure
0
Silly
0
View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Scroll To Top